User case: de Smaak van Deventer

De Smaak van Deventer is een jaarlijks meerdaags culinair festival in de Lebuinuskerk in Deventer. De Mirror Booth van de Vrolijke Gasten heeft bij de laatste editie meer dan 3000 bezoekers op de foto gezet. Naast de Mirror Booth hebben we ook de hele aankleding én de begeleiding van de photobooth verzorgd. Belangrijk doel vanuit de organisatie was reuring op social media. Foto's konden daarom meteen via een QR code worden gedownload. Om het delen op social media te stimuleren hebben we alle vier de dagen actieve begeleiding verzorgd.

 Smaak van Deventer Photobooth Smaak van Deventer Photobooth Smaak van Deventer Photobooth 

Print

Elke bezoeker ging met een afgedrukte foto naar huis. In dit geval eentje in het formaat 10cm breed en 15cm hoog. In het witte vlak staat de foto die de bezoeker heeft gemaakt in de photobooth. Daaroverheen staat transparant het logo van de Smaak van Deventer. Door het gecentreerd plaatsen van de foto en het logo zijn deze elementen altijd zichtbaar bij een plaatsing op social media. Onze gastvrouwen wijzen de bezoekers op de mogelijkheid tot downloaden en kunnen additionele afdrukken maken. 

Smaak van Deventer


Startscherm

Het startscherm van de Mirror Booth heeft normaliter een vaste opmaak. Voor deze opdracht is er een aangepast ontwerp gemaakt zodat het conform de huisstijl van de Smaak van Deventer is. Klik hier om de uiteindelijke animatie te bekijken.

Achterwand

Als achtergrond van de foto hebben we gebruik gemaakt van onze roze/gouden shimmerwall. 

Lichtletters

Naast de Mirror Booth hebben we lichtletters PHOTOS geplaatst voor nog meer aandacht.

Aftermovie

Van dit evenement hebben we een aftermovie gemaakt. De kijkduur is iets meer dan een minuut.