Fotomarketing

Niets is zo attractief op een beurs, open dag, personeelsfeest of evenement als een photobooth! 

Met een photobooth krijg je vrolijke gasten! Ten eerste geeft een photobooth veel 'reuring' op een evenement. Een photobooth is populair en dat trekt bezoekers (naar je stand). Dat werkt psychologisch want bezoekers gaan nu eenmaal graag kijken waar het druk is, want daar is wat leuks te beleven (zelf ga je ook niet bij een leeg restaurant naar binnen). De opmaak van het printje dat uit de photobooth komt kun je helemaal in je eigen huisstlijl laten maken. Ook eventuele sponsoruitingen kun je er op kwijt. Kijk maar eens naar onderstaand voorbeeld. Dit afdrukje hangt nog een aantal weken na het evenement bij de mensen thuis op de koelkast of op het werk op het prikbord. 


null 


Tips voor een geslaagd evenement

Vaak gaan bezoekers vanzelf wel op de foto. Wil je het gebruik stimuleren (en dat wil je b.v. op een beurs), zet dan één of twee enthousiaste collega's bij de photobooth en laat die bezoekers aansporen om op de foto te gaan. Dat helpt mensen vaak over de drempel heen. Ook wij kunnen deze gastvrouw/gastheer functie voor je invullen. 

Foto's kunnen heel eenvoudig via een QR code worden gedownload. Bezoekers kunnen dat bestand dan snel delen op social media. Het is goed om bezoekers actief op deze optie te wijzen. 

Bij een bruiloft worden er standaard drie verschillende foto's gemaakt. Dat duurt voor een open dag of beurs wellicht lang. Je wilt immers niet dat er een al te grote wachtrij ontstaat. Wij adviseren dan om één foto te laten maken. Je hebt dan ook meer ruimte voor een eigen boodschap.